مهم نیست که چه میزان آمادگی جسمانی شما برای شنا کردن بالاست ، مزایای شنا کردن آنقدر بالاست که برای آنکه شما را جذب کند و برای بیرون رفتن تشویق کند که با آن خودتان را بسازید کافی است.

با شنا کردن قدرت را به عضلات خود بدهید و قلب خود را به یک ساعت منظم و کوک تبدیل کنید .

اما اگر این موارد به اندازه کافی شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق نکرده ، در اینجا ما مزایای شنا کردن را به شما توضیح میدهیم که دیگر هیچ بهانه ای برای نرفتن به استخر نداشته باشید .

  • مزیت اول شنا تمرین کامل بدن است ، شنا از ماهیچه های بدن استفاده می کند، شما اگر یک شنا پروانه یا قورباغه داشته باشید ، انگار شما یک تمرین کامل بدن داشته اید. به علاوه، ورزش در آب باعث می شود بدن شما سخت تر کار کند، بنابراین ۳۰ دقیقه در استخر به ارزش ۴۵ دقیقه فعالیت مشابه در زمین است.
  • عالی برای سلامتی عمومی. فقط ۳۰ دقیقه شنا ، سه بار در هفته همراه با یک رژیم غذایی متعادل و سالم ، یکی از بهترین روشهای مناسب برای حفظ سلامتی و حفظ سلامت روانی است. حالا وقتی این کارو با دوستانتان انجام بدهید لذت بخش تر خواهد بود . حالا استخرکارت هم داشته باشید دیگه نور علی نور میشه
  • از بین بردن استرس و استراحت کردن جسم و روح . این که آیا کار بر شما تأثیر می گذارد، بچه ها ، کابوس و زندگی ، ما همه زمان هایی به یک کمک نیاز داریم خوب، کمک در دست است. شنا به طور مرتب می تواند سطح استرس را کاهش دهد، اضطراب و افسردگی را کاهش دهد، و الگوهای خواب را بهبود میبخشد .
  • شنا کردن کالری ها را می سوزاند ، شنا یکی از موثرترین روش های سوختن کالری است. شنا کردن ملایم می تواند بیش از ۲۰۰ کالری را فقط در نیم ساعت از بین ببرد ، بیش از دو برابر بیشتر از راه رفتن.
  • شنا کردن خطر بیماری را کاهش می دهد. همچنین به عنوان یک فرم عالی از ورزش قلبی عروقی، تنها ۳۰ دقیقه شنا در هفته می تواند به محافظت در برابر بیماری های قلبی، سکته مغزی و دیابت نوع۲ کمک کند .
  • از بدن پشتیبانی می کند. آب تا ۹۰ درصد وزن بدن را پشتیبانی می کند. بنابراین اگر شما مثلا در روز دوشنبه فوتبال بازی کرده باشید و یک مچ پا یا یک آسیب یا بیماری طولانی مدت داشته باشید، شنا روش مهیجی برای از بین بردن این آسیب ها است .
  • سطح انرژی شما را افزایش می دهد. عدم فعالیت و نه پیری اغلب مسئول کمبود انرژی مردم است. فقط ۳۰ دقیقه شنا سه بار در هفته می تواند سطح انرژی خود را با افزایش میزان متابولیسم افزایش دهد.
  • ورزش بدون عرق. اگر عرق شما را به دیگر اشکال ورزش برساند ، نترس! به عنوان شناگر، هرگز احساس خجالت نداشته باشید، هرچقدر کار سختی باشد، زیرا آب اطراف شما به طور مداوم شما را خنک می کند.

مراکز مرتبط