در این مقاله خواهید خواند

  • قبل از ارائه تخفیف برنامه ریزی کنید
  • درک اینکه چگونه تخفیف بر حاشیه سود و اهداف فروش شما تاثیر می گذارد
  • سایر پیشنهادات فروش را در نظر بگیرید
  • درباره مزایای تخفیف اطلاعات کسب نمائید
discount

برنامه ریزی قبل از تخفیف

تخفیف ، پیشنهادات وفاداری و قیمت های عمده فروشی، عمل تجاری معمولی است و می تواند به شما کمک کند:

سهام متحرک

جذب مشتری جدید

رسیدن به اهداف فروش در طی یک دوره فروش آهسته

قبل از شروع به کاهش قیمت فروش خود در نهایت (به امید به دست آوردن درآمد بیشتر ) انجام برخی از برنامه ریزی ها برای مطمئن شدن از به دست آورن سود اضافی برای گرفتن سفارشات اضافی در آینده

مهم است که:

حاشیه سود فعلی شما کجاست ، نشانه گذاری و نقطه شکست

بهترین تخفیف را محاسبه کنید تا هنوز سود داشته باشید

یک برنامه بازاریابی خوب برای تشویق مشتریان جدید و بازگرداندن مشتریان غیرفعال آماده کنید

پیدا کردن آنچه که رقبای شما ارائه می دهند

گزینه های دیگر برای تبلیغ پیشنهادات فروش را بدون کاهش قیمت بررسی کنید

تصمیم بگیرید که تا چه مدت میخواهید محصولات خود را به قیمت فروش ارائه دهید

حساب های خود را در هر زمان منظم از هفته، ماه یا سال بررسی کنید

جذب مشتری بیشتر

چگونه تخفیف بر اهداف فروش شما اثر می گذارد

هر گاه قیمت فروش (و نشانه گذاری) کالاها و خدمات خود را تغییر دهید، مهم است که بدانید چگونه این حاشیه سود و اهداف فروش ، کسب و کار شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

برای موفقیت در فروش بدون ایجاد زیان، باید از درآمد ناخالص خود، علامت گذاری و ارقام پراکنده و چگونگی کاهش قیمت سود بر سود خود اطلاع داشته باشید.

به عنوان مثال، اگر حاشیه ناخالص شما ۴۰ درصد باشد و تصمیم بگیرید کالاها یا خدمات خود را ۵ درصد تخفیف دهید، باید حجم فروش خود را ۱۴٫۳ درصد افزایش دهید تا بتوانید سود داشته باشید .

پیشنهادات ویژه و معاملات قیمت گذاری

اگر کسب و کار شما به گونه ای می باشد که تخفیف دادن درآن گزینه ی مناسبی نمی باشد، گزینه های دیگری وجود دارد که می توانید مشتریان خود را ارائه دهید.

به عنوان مثال، اگر با ارائه تخفیف فروش پنج درصدی ، نتوانسته اید سفارشات بیشتری را به دست بیاورید ، ارائه بسته بندی هدایای رایگان یا حمل و نقل ممکن است تبلیغی موفق تر برای شما باشد . مهم است که مشتریان خود را درک کنید و آنچه که آنها را جذب می کند را ارائه دهید

بسته بندی یا بسته نرم افزاری

این نوع جدید تبلیغات مشتریان را تشویق می کند که بیشتر سهام یا خدمات را سفارش دهند و با قیمت گذاری همراه شوند.

بسته بندی با این نسخه ها کار هنگامی که مشتری می تواند مزایای محصولات و یا خدمات رایگان را ببینید و آنها را با قیمت تخفیف بخرند.

به عنوان مثال، یک سالن زیبایی می تواند مشتریان را با ارائه پیشنهادات همراه – مانند تخفیف برای خرید شامپو و تهویه  و یا داشتن یک مانیکور و پدیکور و… تشویق کند