تخفیف های ویژه هموطن کارت

***لطفا فقط با وقت قبلی مراجعه بفرمایید ***
—————————————————————–
مبلغ ویزیت آزاد : ۵۰۰۰۰ تومان
درصد تخفیف : ۶۰%
مبلغ پرداختی با استخر کارت هموطن : ۲۰۰۰۰ تومان
—————————————————————–
مبلغ آب درمانی آزاد : ۲۰۰۰۰۰ تومان
درصد تخفیف : ۲۵%
مبلغ پرداختی با استخر کارت هموطن : ۱۵۰۰۰۰ تومان
—————————————————————–
مبلغ استعدادیابی (مخصوص کودکان ۷ تا ۱۵ سال) آزاد : ۱۰۰۰۰۰ تومان
درصد تخفیف : ۵۰%
مبلغ پرداختی با استخر کارت هموطن : ۵۰۰۰۰ تومان

آب درمانی تخصصی هارمونی

آب‌درمانی چیست؟
آب‌درمانی استفاده از محیط آب برای اجرای تمرینات به‌منظور بهبود مشکلات اسکلتی-عضلانی است تا فرد بتواند فعالیت‌های روزانه را بدون مشکل و با بیشترین بازده انجام دهد. همچنین محیط آب این امکان را به درمانگر می‌دهد تا تقویت عضلات را در دامنه حرکتی بیشتر و در محیطی امن‌تر که باعث کاهش فشار وزن از روی مفاصل و ستون فقرات می‌شود، انجام دهد.

آب‌درمانی فقط راه رفتن در استخر نیست!  بلکه انجام تمرینات مربوطه با توجه به یک برنامه دقیق و منظم حرکتی را گویند که متناسب با ویژگی‌ها و مشکلات بدنی فرد طراحی‌شده است. امروزه به علت سبک زندگی نادرست و فقر حرکتی ناشی از زندگی ماشینی، قشر عظیمی از افراد جامعه دچار مشکلات اسکلتی-عضلانی و ستون فقرات شده‌اند. علت اصلی طیف وسیعی از این مشکلات ضعف عضلات و یا برهم خوردن تعادل های عضلانی است که فرد را به اتخاذ وضعیت قامتی ناهنجار و در نتیجه بروز درد و ناتوانی هدایت می‌کند. برای بازیابی سلامتی و عملکرد جسمانی بهینه باید از علت آگاه شد و با تمرکز بر رفع آن از طریق راه‌اندازی دوباره سیستم عصبی-عضلانی در بدن به این مهم دست یافت.
حال‌آنکه رویکرد نوین علمی در جوامع پیشرفته استفاده از تحرک بدنی برای رفع این قبیل مشکلات می‌باشد، بدین گونه که با ارزیابی کامل بدنی (ارزیابی قوس‌های ستون فقرات, زوایای لگنی, راستای زانوها و …) می‌توان به علت وقوع درد و ناهنجاری پی برد و با یک برنامه دقیق و منظم اختصاصی به بهبود آن‌ها پرداخت. از دیدگاه علمی آب‌درمانی بهترین و جدیدترین روش برای شروع سبکی جدید از زندگی حرکتی شماست.

ویـــــزیت و ارزیابی ســـــاختار قامتی

در این مرحله فرد توسط متخصصین مرکز تندرستی هارمونی و با استفاده از جدیدترین روش‌ها و ابزارهای اندازه‌گیری ناهنجاری‌های بدنی مورد ارزیابی قرار گرفته تا با توجه به این ارزیابی تمرینات تخصصی مورد نیاز هر شخص طراحی و اجرا شود.

استعدادیابی ورزشی

مقدمه:

بسیاری از والدین فرزندان خود را در کلاس های ورزشی ثبت نام نموده تا بدین ترتیب زمینه سرگرمی و فعالیت بدنی فرزندان خود را فراهم نمایند. مسلما این اقدام عملی مناسب بوده و فواید بسیاری دارد؛ اما آیا هدف از شرکت در این کلاس ها و صرف زمان و هزینه تنها سرگرمی و خالی نماندن اوقات فراغت می باشد؟

بهتر است این سوال با اشاره به نمونه ای در حیطه مورد نظر پاسخ داده شود. یکی از دلایلی که کشورهای پیشرفته در زمینه ورزش و رشته های ورزشی موفق هستند، موضوع و بحث بسیار مهم استعدادیابی ورزشی است. موضوع بسیار مهمی که متاسفانه در کشور ما مورد اهمیت قرار نمی گیرد. با توجه به این که سنین کودکی آغاز فعالیت ورزشی می باشد؛ لذا شناسایی استعدادهای ورزشی کودکان منجر به هدایت کودک به سمت فعالیت ورزشی مناسب شده که احتمال موفقیتش در آن رشته ورزشی بیشتر است.

w

مرکز تندرستی هارمونی:

مرکز تندرستی هارمونی متشکل از متخصصین فارغ التحصیل دانشگاه تهران بوده که خدمات استعدادیابی ورزشی را زیر نظر انجمن جهانی ISAK با جدیدترین روش ها و ابزارهای اندازه گیری ارائه می دهد.

مراحل استعدادیابی ورزشی:

  1. ارزیابی تخصصی و اندازه گیری های بدنی:

در این مرحله فرد توسط متخصصین مرکز تندرستی هارمونی و با استفاده از جدیدترین روش ها و ابزارهای اندازه گیری مورد ارزیابی و اندازه گیری قرار گرفته و تمامی موارد ثبت می شوند.

2

  1. تحلیل اطلاعات:

در این مرحله اطلاعات بدنی فرد برای تحلیل به انجمن جهانی ISAK فرستاده می شود تا با استفاده از اطلاعات موجود در این انجمن از ورزشکاران المپیکی و جهانی، این اطلاعات آنالیز شوند. سپس با توجه به بررسی ها و مقایسه هایی که در این انجمن انجام می شود، کارنامه ای برای فرد صادر می شود که در ۴۴ رشته ورزشی امتیازبندی شده است و ۶ رشته برتر نیز برای فرد مشخص می شود.

3

  1. مشاوره:

در این مرحله با توجه به کارنامه صادر شده برای فرد، مشاوره و راهنمایی لازم برای حضور در رشته ورزشی مناسب انجام می شود.

4

برای اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس های زیر مراجعه بفرمایید
تلگرام
harmonywellnesscenter@               
اینستاگرام
harmony_wellness_center             
وب سایت
http://harmonywellnesscenter.ir     
تلفن
021-22072020                             
آدرس :
تهران ، شهرک غرب ، بلوار دادمان خیابان درختی ، مجموعه ورزشی زیتون